
Ondanks de uitbraak van het coronavirus proberen wij alle diergeneeskundige zorg zoveel mogelijk te blijven verlenen. Wel nemen we extra maatregelen.
Bij ons staat de gezondheid, het welzijn en de veiligheid van onze patiënten, medewerkers en u als klant op nummer één. We doen ons uiterste best om u en uw dier zo goed mogelijk te helpen.
U kunt dus gewoon een afspraak bij ons maken.
Wat vragen we van u :
- Maximaal één begeleider per huisdier.
- Wij stellen het op prijs als u in de kliniek een mondkapje draagt.
- De begeleidende eigenaar moet vrij zijn van klachten zoals hoesten, keelpijn, neusverkoudheid of koorts.
- Heeft u klachten zoals neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts? Laat dan iemand anders met uw dier langskomen of maak een andere afspraak.
- Komt u voer of medicatie halen? Bel dan vooraf of bestel via onze app, dan zetten we het klaar.
- Houdt 1,5 meter afstand van elkaar
- We hebben graag dat u per pin betaald.
- Wij werken alleen op afspraak.